Гарантійний ремонт

На кожен товар, що купується в інтернет-магазині InStor, поширюється гарантія від продавця. Гарантійний термін залежить від типу товару та буде вказаний у гарантійному талоні. Підтвердженням того, що на вашу покупку поширюється гарантія, є гарантійний талон, в якому вказана дата покупки, найменування товару і термін гарантії.
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації). Ви можете відмовитися від товару при його отриманні, якщо він не відповідає заявленим характеристикам або має механічні пошкодження.

Порядок проведення гарантійного ремонту:
При виявленні недоліків товару, Покупець зв'язується з сервісним центром, номер якого вказаний у гарантійному талоні. Для оформлення товару на гарантійний ремонт необхідно зробити і вислати фотографії товару в усіх ракурсах при денному світлі (приклад фото буде висланий). А також фото гарантійного талона та повної комплектації. Фотографії повинні бути хорошої якості. Це необхідно для того, щоб переконатися в збереженні товарного вигляду пристрою або відсутності механічних пошкоджень, будь-яких впливів на продукт з вашого боку в разі гарантійного ремонту.

Якщо візуально товар в порядку, а комплектація збережена, покупець відправляє попередньо узгодженим способом товар Продавцю. Продавець проводить технічну експертизу протягом 5-ти робочих днів після отримання товару і повідомляє Покупцеві орієнтовний термін ремонту. Після проведення ремонту Продавець відправляє товар узгодженим способом Покупцеві.

Після підтвердження того, що поломка виникла з вини виробника - протягом 14 робочих днів проводиться гарантійний ремонт.

Товар не підлягає гарантійному ремонту у випадках:
- відсутності гарантійного талона або підпису покупця на ньому;
- наявності виправлень або помарок в гарантійному талоні, пошкоджень або слідів переклеювання гарантійних наклейок, наявність сторонніх стікерів і наклейок на пристроях;
- порушення правил експлуатації виробу, зазначених у інструкції до товару;
- наявності механічних пошкоджень (зовнішніх та внутрішніх);
- несправностей, викликаних попаданням всередину сторонніх предметів, комах, будь-якої рідини;
- наявності хімічних, електрохімічних, електростатичних, екстремальних термічних ушкоджень;
Не береться до гарантійного обслуговування обладнання, що має сліди ремонту або відкриття і не має позначки про проведений ремонт в гарантійному талоні.

Якщо сервісний центр виявить ознаки порушення умов експлуатації (механічні пошкодження, вплив рідин або екстремальних температур, використання неліцензійного ПЗ і т.д.), то виріб знімається з гарантії.

Відсутність гарантійного талона:
При отриманні товару в упаковці не було гарантійного талона? В такому випадку Ви можете зв'язатися з нашим менеджером протягом 5-ти днів після отримання товару і ми додатково надішлемо Вам гарантійний талон в електронному або письмовому вигляді. Для підтвердження покупки Вам необхідно буде назвати модель товару, інвентарний номер (вказаний на стікері на упаковці), ПІБ і номер телефону одержувача замовлення.